MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

what a day

Kategori: Allmänt

Vaknade sent...11.30...oj...eller egentligen 8,men efter frulle o tv somnade jag...o sessan låg bredvid o halvglodde film...
Sen drog vi till gården..skällde på några kids som hade svårt att visa respekt för vår gård o min hund...sen kom AK o vi letade efter telefonupplåsning här omkring.Hittade en till slut..Vi fick vänta 30min så jag föreslog IKEA o fika...Korv med bröd för mig o sessan...och jag lekte lite med korven..AK garvade ju ihjäl sig...vad fan..man måste ha kul...

Efter 3h stack hon och jag åkte till Sävedalen...träffade Kicki...Kännt varandra sen vi var 13 och har inte setts på 8år..haha..Hon älskade min käre dotter...gud,vad fint de bodde....Ville flytta dit...uteplats o billig hyra..Vackert...
Fick pannkakor,thé o varm macka med LÖK..mUMS...lök e gött.
Sen COOP o handla lite.

Kom hem nyligen..vid 21.30...La sessan som somnade på 2minuter.
Sen tog jag bort en person från både FB o MSN...gjorde bara ont att läsa om d ena efter d andre..Lika bra..Blir mer sårad annars. Jag blev bara dissad plötsligt ändå,utan att veta varför...Så ORKA.
Känner mindre o mindre för att åka till stockholm nu...fast d e klart..vi kommer att ha skitkul,o jag behöver verkligen denna resa,men ändå..man såg ju framemot en viss sak oxå.

Nu ska jag chatta en timma till med underbara människor,sen kolla tv o dö i soffan.
KRÅM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: