MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

tystnad

Kategori: Allmänt

Ute i skogen..lyssnar på en geting som inte fattar att man inte kan komma in i en lampa...
Rådjuren pratar...men änå e d tyst o skönt. en kompis kom hit idag...de ska bo här med mig till helgen..så jag sover i storstugan. Blir d fint imorn blir d till att blåsa upp polen,och låta ungarna leka... en annan kompis kommer hit isf med.får låna grannens studsmatta o sandlåda.

Alla ligger o sover nu..Sessan brevid mamma o jag ska slagga på soffan.
Idag har d regnat och varit dystert...lika bra...jag var bakis. Grannen kom över inatt med sprit..Hade askul.
Satt o skrattade i många timmar.

Nu försvann getingen...Den kom på att "jaha...man kom inte in i lampan...ne"
Undrar hur nästa vecka blir..känns dystert....jobbigt när man inte vet hur den andra vill..inte vill...inte kan säga när man frågar mm....från att ha känts bra till att inte kännas bra...eller så e d bara jag?? vad vet jag..men d e därför jag frågar...Hmm....jobbigt när man inte vet....känns som att man e en i mängden...man tas fram när de andra e borta? vad vet jag,vad vet jag....jag har mycket funderingar..hela tiden....jag vill inte höra av mig hela tiden nuför..d e d jag gör...och d känns bara fel.

O jag undrar när min hosta försvinner...fick en enorm hostanfall imorse...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: