MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

så var d över

Kategori: Allmänt

partajveckorna är nu över...2 väldigt händelserika veckor. Hänt hur mycket som helst..Träffat massor med folk,knappt varit hemma.

Igår åt jag en kycklingpaj sen kom min kompis och jag gjorde drinkar,sen drog vi till bröderna o drack öl. Sen stan och jag träffade xets gamla polare...Jag var skitglad..så länge sen...Jag fick reda på en del,varav en sak jag inte ville höra...Men en del står på min sida gällandes en del...D kändes skönt att höra.
Men vi skulle ses igen tyckte ena jag pratade med idag. Hoppas på d...gillar de som fan...de var jävligt glada av att se mig iaf..alla sken upp...eller så berodde d på min outfit...hehe...den var kanske lite vågad...Äh...får passa på medans jag har kroppen för d..

Jag kallades sexig hela tiden av min kompis och folk stötte på mig hit o dit..även folk som har brudar...Varför vill killar vara otrogna??? Känns som att alla kan lätt bli d...jag har sett andra sidor av killar sista tiden..
Knappt träffat nån som inte kunde vara trogen...

Illern totaldissade mig..jag försökte...men men...jag fattar inte vad jag gjort för fel..fattar inget alls.

Sen mötte jag ett gammalt gammalt ex..,han ,hans polare o jag åkte hem..efterfestade lite..lyssnade på musik sen deckade. Vaknade sent på morgonen och hittade en toapappersbit med en ros på.Gulligt:)

Idag har jag bara sovit..pratat med chrille och sovit mera..På kvällen har jag varit ledsen...för en bra vän ska flytta...jag hatar stora förändringar...allt kommer att bli tråkigt..Vill inte att han ska flytta.

Ska nog ner till pappa om 1,5v...komma bort. Vara..
Sen på lördag ska jag ut med en av xets jätte gamla polare...inte setts på 4år...ska bli spännande.

Lite rädd att träffa min dotter imorgon..Tror inte hon kommer att känna igen mig..jag e skiträdd...Småbarn lever ju mycket i nuet...rädd att hon har fått träffa xets nya...isf har han sjunkit lägre än lågt. Det är bara så respektlöst.Man gör inte så..speciellt inte mot Sessan och mig...när man vet jag sitter o hoppas på en framtid. Det säger alla....VI kom tidigt överens om detta oxå.Vi höll med lika mycket. Jag skulle aldrig göra så...skulle hon fått träffa min kille skulle jag haft enorm ångest speciellt när jag vet att den andra sitter o hoppas....

Ne,jag hoppas inte d e så...verkligen inte...

Om 2v kommer kanske en hit o hälsar på mig...Tror inte han kommer..men d vore nice:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: