MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

så var d över

Kategori: Allmänt

känslorna försvann....för jag får inget tillbaka...
så jag e inte på trevligt humör nuför.... Känner mig bara i vägen..

Idag vaknade vi sent..SENT 11.30...men iofs så väcktes jag 6:15 (tidigaste sen hon föddes)...fram med frulle,kolla tv sen somnade vi. Vid 2 åkte jag till den där omtalade biltvätten "Tide Car"...Var faktiskt nervös...men fan vad jag inte ångrar d...
Handtvätt av 6 turkar..Snabba som fan,4 etapper. Sessan grät 2ggr..läskigt med massa vatten på rutorna..men jag sjöng lite sen var d bra. Sen en tripp till Ikea....Ja..vad gjorde jag där?? När jag kom till parkeringen kände jag för att vända...FULLSATT..men vi gick in iaf...d var inte så mycket folk.Köpte tyg,sen var vi på barnavdelningen..Hon fick åka rutchkana...MASSA gånger...bästa hon vet....hon fick en egen barnkundvagn och hon trallade runt där brevid mig i 2h...Under dessa 2h hann vi med en fika oxå...MMmm..så gott...Morotskaka med thé o hon fick sin första kanelbulle. D var känslomässigt jobbigt att vara där...Alla par,alla gravida med sina män..kände mig som "Ensam mamma söker"..nästan... Sen handlade jag godis på matavdelningen och då fick hon för sig att dra..Jag kollade så klart var hon gick....jag handlade klart och gick med stora steg till barnavdelningen..Där satt hon o ritade på den där tv skärmen med en annan unge.Jag tog tag i hennes arm och sa att nu e mamma arg..man går inte ifrån mamma så. Nu säger du förlåt till mamma....Och vad sägen hon? "F´låt ti mamma"haha..hon e bara söt.
Sen hem och släppte ut hunden,tog ut sessans nya cykel och hängde med Petra o Rocky på gården. John kom hem en snabbis,för han hade lite saker kvar i sin lägenhet...o han tog för sig att gå in i min lgh o slänga in sin tv tills imorgon. Fan vad jag kommer att sakna honom...Så imorgon ska han komma o hämta den.
Efter lilla stunden på gården åkte jag till Kortedala o hälsade på mor....plockade massa röda vinbär o tog kort på en sak som ska läggas upp på blocket. Nu borde jag betala mina räkningar..Men usch...jag vill inte alls..vågar inte.

Längtar till helgen...som fan..:) av en o annan anledning.Eller kanske ingen alls...vad vet jag.Mest mest längtar jag till nästa vecka..Torsdag..sweden trip med AK..ska bli kul..hoppas jag..Hoppas på fint väder oxå.Vi ska ju jobba ute i 22h alltsom..

<nu under veckan ska jag besöka folk,vill även dra t landet..kolla film,slappa,bara vara..krama sönder min unge..vilket jag gjort hela dagen...Herre...hon skrattar ju hela dagarna...förutom vid läggdax. FÅr boka in tid till familjerådgivningen oxå..Usch..mycket som ska göras.
Men nu tar vi en sak i taget...Fixa blocket sen betala räkningar,sen glo tv...

Min undran ofta är: Varför tänker jag så mycket? d e inte nyttigt...skapar bara kaos i mitt huvud...Huller om buller.Bråk mellan hjärncellerna...djävulen på ena axeln och ängeln på den andre...
Livet vill inte som jag själv vill....och d e ingen idé att kämpa har jag märkt...allt blir bara fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: