MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Så kom de

Kategori: Allmänt

Min oro var över..de kom 7:)
Han bad ganska bra om ursäkt..Jag som kollade aftonbladet efter olyckor o får upp en stor bid på en stor olycka med en vit bil i mitten..Hjärtklappning,men så stog d PITEÅ...PHU....

Exet var kvar en bra stund o vi hade en normal pratstund. Han ska hit o tömma förrådet nåndag.
D blir nog lite jobbigt...gå igenom allt man delade på...Yeye..



Nu e klockan mycket..jag har rastat hund,hämtat godis från bilen och börjar få mensvärk.Inte alls roligt...Tur att den kommer nu än på sonisphere....Ska bli en spännande resa...
Längtar t helgen nu...lördag..e rädd att alla kommer att vara par dock:( parmiddag...haha

Nu ska jag maila en färja och försöka omboka en kompis biljett till gotland..Jag e så snäll...men isf kan de hyra min bil 1v..I need money....o den betalar ju isf hotellet i stockholm.


Och sessan blev überglad för sin cykel...hehe...och sovandet var som vanligt..separationsångest...
Gonatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: