MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Min tös

Kategori: Allmänt

Min tös e förvirrad o mår dåligt...
Min kompis nattade henne i lördags och båda grät. Sessans känslor kommer kvälls o nattetid. Varenda kväll/natt e lika jobbig...
Min kompis bara grät...Separationen tog hårt på henne...och d var jobbigt att höra att hon grät med henne för d hela...för att mitt x gör d han gör....Så respektlöst. Det gör ont i mig att fått höra d...D e inte hon som ska gråta..D e jag..Men jag orkar inte...jag kan inte göra mer..tyvärr.

Igår såg jag en sak på FB som fick mig att ta bort en person. En mening som gjorde mig ledsen...arg...jag vet inte vad.
Jag e inte saknad iaf..d vet jag. Väldigt synd...Tragiskt...Blir oftast så...jag vet...o d har inget med mig att göra.Men ändå...man tar illa vid sig..man tar åt sig. Men jag är jag..positiv och ganska stark. Jag har många som gillar mig..som vill mig väl..som finns där. Tacksam som fan...Mer än många andra.
Jag kämpar på.
Tycker bara så synd om min princessa..
Igår råkade jag få upp en bild på mig och exet....Hon skrek PAPPA, MAMMA o grät...

Det kändes jobbigt..

Saknar M...som jag knappt pratat med på 1månad pga flytt...Vill bara dit o hälsa på...men d e långt...200km...men jag ska...jag vill verkligen..Skönt att komma bort oxå..snacka skit o vara i en annan stad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: