MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Ja...vad ska man säga

Kategori: Allmänt

När man hittat en person man gillar...o inte vill släppa..så e allt jobbigt...
obesvarat...o jag som aldrig e "på" en kille så... har jag bara varit med 1.
Men men... får se hur veckan blir...tror inte d blir som jag vill dock...

jag som e petig när d gäller killar..väldigt kräsen...o så hittade man nån...
men men...vi får väl se..

I helgen var jag ute...min sambo passade sessan...och jag kom hem 9h senare än vad vi sa...Inte populärt. köpte presenter för jag skämdes. Kom in genom dörren och hon stod där o sa "kom du hem NU?? Trodde du låg o sov,så vi var tysta hela morgonen"
Mmmm...jag skämdes rejält.
Hmmm...
Jag var ute o hade skoj...Umgicks återigen med exets gamla polare...Sen ville väl 4 killar nåt..haha...vad ska man säga...varav en har tjej..åter igen d där med otrogenhet....
Och en annan ville ta livet av sig några dagar tidigare...skar sig ganska regält....Killen e fan 30 bast. Suck..vet inte vad jag ska göra...men jag ställer upp för honom för han e ju sjusst. Jag gillar honom som en bra vän,och vi pratar ofta sen mars. Han e snygg,har allt han behöver och ändå mår så dåligt. Sånt e jobbigt...Vi e ganska lika..Mår skit men visar ett leende..D e väl iofs d som gör att man orkar leva vidare..Ett leende mot folk så de ler tillbaka. Jag mår dock ganska bra nu...Men igår kände jag ensamheten krypandes under skinnet. Den kröp och kröp.
Idag ska jag till en vän och fika...sen kanske drar till landet..åter igen. Vet inte.Vädret suger...Eller om man ska bjuda ett gammalt ex på lunch..vet inte.

Onsdag lämnas hund o barn..längtar så...Blir storstädning,för vi har bott 6 här ett par dagar. Plus en kompis halva lägenhet e här...Som de flesta vet får jag lätt panik på saker överallt...så därför e längtan stor.

Känslomässigt vill jag bara ha stabilitet. Mitt mål nu är att vakna upp på morgonen och få höra ett "god morgon älskling"...
Ja..d e mitt mål...andras mål e väl rikedom,kändisskap..mitt e bara den simpla meningen..
men jag e kräsen...och de som vill ha mig vill inte jag ha. och han jag vill ha,vill nog inte...och jag ska inte kämpa och vara på så mycket...d blir bara fel.

God dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: