MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

hej

Kategori: Allmänt

Hej hej

Nyvaken...men ändå trött.
Jag blev uttvingad av KarL igår...Ja,jag har inte mått så bra så morsan kom hit o sov över.Passade hund o barn.
Vi hamnade på 7ans ölhall o fick massa öl gratis...Bara för att bartendern kände igen mig..Hmm...jag har aldrig sett honom förut..Sen kom Ray springandes utanför när vi rökte och jag fick en stor bamsekram ist för smisk på röven som jag ville ha förra veckan...för jag var så jävla dum.

Mötte Pav,och vi drog t rb...Mötte Parasiten och vi pratade en del om vad jag kände. Fick en stor kram...D var behövligt...Han e ju så jävla snäll...
Sen drog vi till Diamond Dogs..där vi snodde lite av drickspengarna så jag kunde ha råd med mat på hemvägen...Haha...15 spänn...Jajaja...Man måste ha lite kul.
Inget folk därinne alls. Sen drog vi hem. Jag kom hem vid 1.30, och ringde upp mannen där uppe...Snackade i över 1h...samtidigt som jag rastade hunden....Gillar när killar rapar i telefon..Ne,men sant.Då e man sig själv. Sen hem o decka.
Upp 7.30...för mor o sessan vaknade då...Och min röst var nästan helt borta.Körde henne t dagis sen hem o sov.

I tisdags åkte jag bort till skogen, till vännerna.. Grillade kyckling,majs sen avslutade vi med tårta. Mums..
Glodde fotboll o film samtidigt...Sessan kunde inte sova på nästan hela natten. Hon mår inte bra...Fastän hon e glad mm,men barn e inte dumma...de tycker jätte synd om henne. Förstår de.

De tyckte väl att man som förälder inte ska vara egoist, som HAN...utan tänka lite efter. Jaja...Från en mogen 27åring till en omogen 15åring.
Tänker bara på sig själv,och sin egen lycka.

Jaja..ORKA...o snark. Jag har ändå gått vidare. Men ändå inte....Som alla har sagt till mig...Har man haft ett seriöst förhållande i 1år tar d 6månader att komma över det...Har man varit ihop längre tar d ännu längre tid.


Idag kommer AK,vi ska köra en säng till Kortedala,sen stannar vi väl en stund o säger hej..Sen hem o mysa i soffan.

Imorn eller fredag drar jag till Jan och hänger lite.Lördag vet jag inte hur d blir..D e 3 saker som händer och jag vet inte vilket jag ska göra...Bjuden på inflyttningsfest oxå...Inte träffats på 4-5år dock....Men d vore wely nice...

Ne,nu ska jag skynda mig..hon ska ju hämtas snart...
Och varifrån kom regnet??

Och den jävla bläckfisken (i fotbollen) Hmmm...tippat rätt 5ggr nu...Nu tror jag på allt. Ska skaffa mig en egen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: