MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

hej folk

Kategori: Allmänt

Vilken vecka....Jag har ont i hela kroppen.Allt värker...även hjärtat:)
Varför? Det kommer....

Onsdag drog jag till landet..Orka stan...Varmt som satan när jag kom dit med barnen...Jag satte mig i vagnen en stund,läste tidning o märkte att barnen var borta..Jag e inte orolig,då jag vet var de går...Så kom Patrik o undrade om jag inte saknade barnen...Då hade Sessan tagit med hunden till grannens altan o lekt:) Visste väl d...haha...Goa ungar.... Sen hängde vi lite med morsan sen tillbaka till husvagnen o mös. Sen kollade jag tv--"Män i högklackat"hahaa...trodde d var en komedi först..Får bara in 1an o 2an..eller fler men de funkar så där..Iaf,Män i högklackat var en dokumentär om just män som klär ut sig t kvinnor o fikar..Hahah

Somnade sent...

Torsdag vaknade vi vid 9..kollade tv i regnet...sen åt frulle o hängde med mor. Senare försvann Roxy...ett bra tag...så kommer roxy med Susanne o deras hund...de var på långpromenad...Haha...bra grannar man har där...
Senare på e.m. somnade jag o sessan o sov i 3h...i regnet..sövande:)
Sen på kvällen får jag ett mess av en gammal killkompis om jag kunde hämta honom på landvetter flygplats...han vet att jag alltid ställer upp,så jag sa JA. Satt o väntade i husvagnen,och tillslut tog jag Sessan o mig i bilen o drog.I Ösregn.5min kvar till flyget och jag får vattenplaning. Sladd,ner i ett dike o frontalkrockade med ett berg.
Eftersom allt gick fort o bilen gick att köra,kände jag att d har inte hänt nåt så jag kör vidare..Några meter senare hör jag Sessan gråta..Jag stannade bilen o kollade..Hon var täckt av blod i hela ansiktet...Jag försöker öppna min dörr,men det gick inte.Tog mig ur genom passagerar dörren o öppnade Sessans dörr. Ser fortfarande inte skadorna på bilen.All fokus är på henne. Blodig o skakig.Tog ut henne, och ringde SOS..En bil med 3 kidds stannade till o gav oss en handduk. Till slut kollar jag på bilen och ser skadorna..Herre...Sessan fick hela bakrutan över sig. Fronten på bilen,baken o ena sidan är totalt intryckt.
Räddningstjänst kom,jag höll humöret uppe. Lekte med Sessan. Sen kom ambulans och vi åkte till Östra.Samtidigt ringde jag till min styvfar att han ska komma dit o möta oss där.Tur att han var nykter...var rädd att han inte skulle vara d...vem skulle kommit dit då?!

Här har allt blod torkats bort...Denna bild kommer jag alltid bära med mig..Du e min solsken!!



När vi kommer fram och han får se Sessan börjar han gråta..Jag bad honom att sluta...Inte skrämma Sessan. Sessan o Anders fick gå iväg o jag fick gå till Vuxen akuten för undersökning. Jag klarade mig. Och det gjorde Sessan med..Hon fick alvedon så hon inte ska ha ont,sen körde Anders oss till landet. Vi kunde inte sova på flera timmar och jag grät....kramade om min tös o grät. Vi hade änglavakt. Polisen sa senare att bilen är totaltförstörd.Inget som går att reparera.
På fredagen åt vi frulle o fick skuts hem. Exet kom vid 4 o tog Sessan o hunden. Fick väl inte så jätte bra stöd av honom..Men jag e van...Lite klapp på benen o en kram..Whohoo...Yeye...

Vid 5 kom John o tog sin tv o tjötade lite...Han lovade att komma hit så fort d blir fint väder:) Det gladde mig...så nästa vecka e d väl grill på gården som vanligt med folket.OM d blir fint väder.

Vid 7 kom Karl,och vi tjötade o drack till 9.30..Sen drog vi t RB. Attila kom dit o köpte mig en öl som han lovade..Han e sjusst..Messade en viss Iller...eller vad ska jag kallade dig nu då?hehe
Gick ut o rökte o blev upphånglad..Äntligen...
Sen drog vi hem.....Vaknade 10,o vi glodde på Eddie Izzard..Han e sjukt rolig:) Men ja..vore nice med kramar o så dagen efter...kommer nog aldrig hända....han vet vad jag vill...e han feg? e han rädd? e han...jag vet inte...jag kanske inte duger?
Men han får mig fan att le..inte många som får d....Jävla illerfan...hatar illrar...nedå:)
Önskar jag fick honom att le...önskar han tänkte på mig då o då

Mamma ringde samtidigt o grät i telefonen..Att vi överlevde...Sen när jag drog ringde jag Jan...glömde visst igår. Och hon e kär..för första gången pratar hon som en tjej ska göra...Jag grät nästan på vagnen...31 år o ÄNTLIGEN känner hon d hon gör...Så nu e d bara jag som e singel...SUCK
Drog in till hemköp i femman o köpte bröd o dricka,sen hem.Zoot frågade varför jag gick o inte hade bilen så jag fick förklara mig. Bra med denna gata....alla har koll på mig..haha..

Ne,nu ska jag fixa till mig..Restaurang klockan 6 med massa folk...sen ska jag väl till RB o ta en öl med Jan..tänka sig att hon ville dit..Hmmm...Hoppas illern kommer...men jag kanske har skrämt honom...vad vet jag?!
Ska messa Paddan nu..han verkar ha kommit hem....skrev t mig när jag sov.

ADIOS!!!!


PS:Jag skulle kunna göra allt för att åka båt o fiska..verkligen...Ska höra med Fredrik om de inte ska ta ut båten detta året...vore nice nice..Bara vara...d e jag d....njuta av livet o ta d lugnt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: