MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fick ett mms

Kategori: Allmänt

Fick ett mms av exet,på min dotter som åkte karusell i Ludvika igår..kunde inte hålla tårarna borta...saknar ju så..
Hon har blivit stor...Ja,han man inte sett sin tös på 2v så gör 2v MYCKET!
Kommer deffinitivt att lipa på måndag...för 3 saker..Sessan,hunden o exet..Blir kanonjobbigt..

Nu har man sovit ut...ser ut som en sliten varg...Ska bli skönt med 2 nyktra veckor...Låta halsen vila..kanske dra t havet en del med barnen...Nån som vill haka på?

Jag vill bara ligga och kramas hela dagar...behöver verkligen d...give me love...hehe...fast inte med vem som helst!

Och bilen är klar...hehe..PUSSY WAGON


Nu ska jag vakna upp och dra till coop...behöver tamponger (som jag använt 3ggr i mitt liv) haha...
sen ska man kanske köpa köttpålägg?? hehe...
och grönsaker.

Sugen på Jordgubbar,vattenmelon o biggaråer...MUMS...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: