MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

.......

Kategori: Allmänt

Känner mig så osäker för en sak...men ändå säker...jobbigt e d iaf.

Igår lämnade jag hund o barn hos en kompis,sen skyndade jag mig till bröderna..den ena sjöng o dansade för mig som vanligt..han ser väldigt gay ut när han gör d..haha...drack några öl o shottar,sen Belse där jag hängde med mitt gamla ex kompisar. Vely nice...dock gick jag ut för att prata i telefon och försvann..
Jag som kom dit för att se de spela, blev uppskriven på gästlistan...så missade jag d...Ikke populärt...Får förklara mig för han en dag...Äntligen fått ut tummen ur och sa hej till ägaren...som jag inte gillar...men men..nu har man pratat lite iaf.

Sen hamnade jag på Rb...och träffade en gammal kompis Danne. Vely nice....Stog o pratade ett bra tag. Var så mycket folk jag ville prata med men klockan tickade iväg för fort. Illern som dissat mig så bra messade mig iaf och undrade om jag var sur(?)Hmmmm...Förstår inte vad han vill...fast igår ville han tydligen en del fick jag höra..SUCK... Sen fick jag ett glas av toni med en god drink i..sen kom hostattacken...
Efter d är allt svart.
Vaknade i en cell..Haha...Så kan d gå...Undrar om jag inte fått nåt i mitt glas...
Fullt med blåmärken på benen och har skitont. Känner mig misshandlad.
Ringde till mitt gamla x och han kom o hämtade mig o körde hem mig...Så jävla snällt. Vi umgås ju knappt,eller har precis börjat umgås igen. Men d var snällt.Skulle ta mig 2h att komma hem annars....Deckade i soffan i ett par timmar.

Vid 3 hämtade jag ungarna sen satt jag på gården med folket. Mycket nice....
Jag är helt död...helt slut. Imorgon ska jag dra till husvagnen,och tydligen ska jag dricka vin med grannen..Hmmm....vågar knappt åka dit efter en del sms...blir nog bra. Vi kommer väl dö av skrattanfall tror jag..vi har båda sjuk humor...o med vin i kroppen blir d nog så.

Tror att en viss kille ångrar sig ang mig nu...jag har bevisat att jag e 14år         :( fan,fan,fan...FAN...d som började så bra...slutar så här tvärt...jag som såg fram emot en sak...jag vet att allt e kört...

Till helgen blir d en öl med paddan...vi börjar bli bra vänner nu....pratat halva dagen idag...hehe...han e cool...o speciell...
Ja...life goes on...in a strange way...

Och vad alla är antingen kära eller ska skaffa hus nu plötsligt...Hmm...NÄR BLIR D MIN TUR??????
Sitta på en altan/veranda och se ungarna leka...dricka saft,äta bulle o bara vara..
Ja..ungarna...1 till blir d inom 1-2år iaf.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: