MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Trevligt uppvaknade-Full av skit

Kategori: Allmänt

Igår var d tvättdax,tvättade sängläder.
Imorse vaknade jag av att Sessan skrek. Jag själv sov på soffan, och hon grät en del.
Gick in på hennes "rum" och där satt hon,halvnaken. Blöjan låg fint upplagd på ett skåp brevid hennes säng.
Fullt med bajs. Och händerna var fulla av skit precis som sängkläderna. Jaha..Istället för frukost blev det bad. Lååång bad. Det enda jag sa innan badandet var "ta inte i mig" ca 20ggr..:)Ner till tvätten och tvätta allt...2ggr.
Man kan inte bli sur. Men nu är det nog nära rumsrenhet tror jag. Tror hon självmant kommer att fixa det. En del barn tröttnar på blöjan fort.

Sen var det flera blöjbyten inom nån timma. Hon var kass i magen. På eftermiddagen drog jag till Biopalatset,hämtade ut biljetterna till Avatar som jag ska se med 3 kompisar.
Sen åkte jag till Sussen o Daniel (igen) o lämnade en present till henne som jag lovat. Hennes 35års present..Hon fick en klocka med Tokio Hotel Loggan i..(fråga inte....jag vet knappt vad d e för band) Daniel skrattade en del iaf:) Sussen blev bara glad.

Sen åkte jag o sessan till Ica maxi i snöovädret,och handlade lite..o glodde lite..
Sen hem o njuta av ensamheten. Pål var på hockey och jag glodde på Country Awards,samtidigt som Patte trakasserade mig med massa youtube klipp...
Åt lite kex och ost o druvor.Mums...Så skönt,så tyst.

Country grejjen var faktiskt kul o bra. Pratade en del med Freddan på FB samtidigt..så vi kommenterade vissa av sångarna ihop:)

Nu e klockan 2.17,och mina grannar har vänt på dygnet.

Idag har jag även köpt en mobil (E75) då jag fick sålt min,och även fått betalningen för d. Så d gick jämt ut. Och jag fick ett jäkligt bra pris på mobilen:) o E75 har allt jag vill ha:Wlan o GPS:)

Håller på att sälja min dator me..Kommer att gå bra. Sen blir d en 12,1 tummare MED dvd! Den jag har e på 10,1"...lite för litet..

Gonatter!

Snart e d öladax..helgen alltså...om d nu blir nu´eller nästa...sugen på fester me,lite trött på RB.Vill gärna till andra ställen..men d e sällan folk vill. Om man ska börja hänga med Mike kanske?han e ju jämt ute...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: