MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Städning o julklapp

Kategori: Allmänt

Idag sov jag sen städade.Påls mamma var här för att ge Sessan julklappen. Vi har i 2mån sagt vad hon ska köpa,då hon är intresserad av att måla och vi inte har plats för småsaker.Detta vet alla. Det är en målarmatta...som kostade 275kr hela november o december. Dvs inte så farligt. Vi bor trångt och Sessan har inte ett eget rum.Just därför har jag sålt o gett bort mycket av hennes leksaker.Inte de hon älskar o leker med så klart.

Så fick hon 4 klappar...en docka som var för barn över 3år med smådelar, 1par byxor (hon vet att vi har 50000kläder till henne) och en annan leksak för större barn. Sen en cd o en minibok.

Hmm...jag blev så arg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.
Hon e 1,5år och ska inte leka med saker som har smådelar. Fattar ju vem som helst. Vi ville ha mattan så hon kunde måla här o var och min mor såg oxå fram emot den så hon kunde rita på den hemma hos de.

Usch..jag e bara arg. Hon var likadan på hennes 1års dag. Vi önskade en viss sak o hon fick nåt helt annat..som hon inte har rört. Vi som föräldrar vet ju vad hon gillar och inte gillar. Hon känner henne inte och borde därför lyssna så hon vet vad hennes behov e.

Efter fikat bad jag henne o Pål snällt att åka till Toys r us o köpa mattan. Vilket de gjorde o den kostade 500kr..hahhahah..jaja,inte mitt problem. Hon hade ju sagt hela december att hon skulle köpa den.

Jag själv fick inget,inte ens ett god jul. Så jag har så svårt för allt detta. Kan inte hålla god min,tyvärr.jag fejkar inte. Jag satt med för Påls o Sessans skull...tittandes på golvet o sessan.

Hittade en cykel på blocket idag. 400kr i majorna.passade bra för jag ska ändå dit o fika imorn:)
Den e kanonfin,så det blir den ist för Billdal. Den var tvungen att fixas till.

Festen blir på lördag,och jag bara längtar....supa ner mig o existera..o lyssna på depeche heeeela helgen.Pål ska ta med familjen till Dalarna,tills hans lillebror. Jag stannar hemma. Kan inte de komma o hälsa på,fastän de e i Gbg trakten flera ggr per år, under 4år så ska inte jag heller.ORKA


Lyssnade på de på maxvolym idag me..och vissa låtar kopplas ju till vissa människor. Man blir både ledsen o glad.
För vissa låtar har en stark koppling till en del människor.Det bara e så.

Tack o hej....ska härmed återgå till mitt huvudvärk.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: