MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Soc,Mobil,cykel o pizza

Kategori: Allmänt

Gick upp 9..Lämnade sessan 9.45,och sprang till soc. Skulle på möte. Det har inletts en utredning om Sessan,pga att jag är sjuk. men jag vet inte....det gav mig inget,kändes meningslöst. Som om vi var knarkare och slog henne.. Då kan jag förstå att en hel utredning e bra.Själv blev jag bara mer stressad o deppig. Och så ska de ha möte med Pål,sen vill de prata med dagis,sen BVC.Jätte process....
D e ju mig d e fel på,mig de ska hjälpa,.Men det kunde de inte.


Jag var tvungen att dra till Emmaus efter det o bara glo. Det e terapi.Köpte lite varma kläder till Sessan.
Sen hem,vila 30min,hämta sessan,så drog vi till Bussgods o hämtade ut min nya mobil-E75..Har den brevid mig nu...Lyssnar på Depeche genom Youtube..(den har ju wlan)
Åh...depeche..jag längtar så...Sett de 1gång innan,o den känslan går inte att beskriva...Man blir kär.
Sen åkte vi till Billdal o kollade på cyklar. 100kr..som hittat,han ska tina upp den (stått ute) o kolla om d e nåt att ha för mig...Hittade 2 som var kanon.

Sen hem o bakade pizza för mig.Fan vad god den blev...Jag som hatar pizza..Fett..stack till pizzerian o köpte pizzasallad me..4st:) Hela min middag var komplett.

Åh,jag har en ny nalle:) Den väger en del...men den e fullmatad.

Nu satte jag på It´s no good...sicken jävla bra låt!!Åh...jag vill dansa..o d ska jag göra som fan! Jag o S. D gör vi jämt..eller gjorde..förr..

Till helgen sticker hela familjen så jag blir left alone.
För att fira d ska jag ha en fest hemma..Vi blir inte många,men de som vill komma e välkomna.Sen drar vi väl ut,de flesta av oss..Blir väl kanske 10pers..Ville bjuda några till...men men
.jag e ogillad.
Nu ska jag ladda ner roliga grejjer till nallen:)

Och så känner jag mig hög som ett hus,för jag höll på att gasa ihjäl min tändare..Gasen var slut:(
o det var gas överallt känns d som.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: