MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Morfin

Kategori: Allmänt

Idag var jag hemma med sessan. Hade enorm hosta hela dagen.Fruktansvärt. Bara legat,o försökt sätta värme på halsen för att dämpa. På eftermiddagen köpte jag några DM biljetter.så e d klart o gjort. Sen blev d en 20minuters promenad för att komma hem igen o göra inget. Kollade lite på Dragon Age som pål spelar...
NU e klockan mycket och jag ska ta mig lite (etyl)morfin-cocillana...sover man gott,vaknar utvilad och utan hosta.
Tyvärr ska jag ju lämna sessan på dagis imorgon bitti..kommer att vara groggy...Cocillanan tar hårt på mig...vissa känner inget,jag blir..wow..lyckligast på jorden! Sant...som att vakna efter en operation,när man varit nedsövd..helt problemfri..
men fan vad den smakar äckligt...


Kom överens med Anders att jag drar t landet o gör min egen jävla ljuslåda..väntat över 2år på nåt som tar 1h att göra....så jag ska snickra,limma o sen klart.


god natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: