MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Intressant natt

Kategori: Allmänt

Morfin i kroppen inatt,papper o penna på bordet började jag teckna. Minuterna gick och jag kände fridfullheten o tröttheten närma sig. Fick lägga mig på soffan och där låg jag..Kunde inte somna,men halvsov ändå. Märkligt var det. Jag drömde men hörde allt omkring mig iaf. Somnade vid 5...och nallen ringde 8..när jag var som mest väck..upp och ta på Sessan kläder,frukost o klä på mig själv. Allt snurrade och jag mådde illa.Iväg till dagis där de började prata. Jag lyssnade inte.Mådde bara illa.Ville bara sova. Hem o la mig. Vaknade 15,groggy till 20...
Pratade med Freddan på FB,kanske blir d en öl med Mikael o Glenn på Sticky till helgen?
Även fått köpa DM biljett till en killkompis..Herre,vad omständig han e...Tog väl 5 dagar tills jag fick beställa,och pröjsa..Jag får tbx det om nån månad. Det vet jag..Men vad kul att han ska med.. DM e inte DM utan han:)
Pöss på dig! O jobbig e du me..

fan,vad trött jag e...fortfarande inte mig själv. Gått upp 2ggr idag,då på toa o tillbaka. Nu borde jag gå ut med hunden:)

Men jag hostar iaf inte,d var d som var hela grejjen.
Sålt min dator..skickar den på fredag tror jag.Måste hitta en 12" med dvd bara...för max 1500..haha..jo,d ska gå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: