MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Igår o Idag

Kategori: Allmänt

Igår var jag deppad o ledsen. Mycket för att en person plötsligt ignorerar o hatar mig. Jag fattar ingenting alls. Allt d han sa då e bara skitsnack märker jag. Där sjunker självförtroendet lägre ner.

Jag var o mötte Henke igår natt vid Adas för att få tillbaka mitt armband jag glömde hos en kille.Väl där frågar han varför jag inte var inne på klubben"ja,ingen ville ut " sa jag.."Varför gick du inte med oss då?"hmmm...för att de aldrig frågade??Vilken jävla dum o rolig fråga....Jag ville in,var sugen..men men...väl hemma fick jag P.Å,så det var bara att ta ett piller o sova. Tog med Sessan in o la henne brevid för hon hade vägrat sova hela kvällen.Vilket irriterade Pål till max. Brevid mig somnade hon fort...man kan säga att hon storsnarkade inm 5minuter. Tack vare min medicin somnade jag fort me.
P.Å e fan inte roligt..

Idag drog jag till Lidl o köpte glass...Jag e knäpp,ja..Men iförrgår såg jag ett program på Discovery där de visade hur glassgörandet går till,o jag blev sugen. Sen blev d ebay o köpte facelift kräm (fått massa pluss i omdöme). Ser ju ut som en 80åring i ansiktet.. Sen skickade jag iväg min mobil..Farväl..Hppas han blir nöjd. Och min nya kommer på måndag..I HOPE:)jo,men den är på väg..jag sitter o kollar hela tiden var den e ..

Ikväll skulle jag ut med några..Trodde jag. MEn den ville ta d nästa helg ist. Så jag frågade MIr o hon var på..till 17,då jag fick ett sms att d e för kallt o hon ville inte. Jaha...blev skitledsen. Var så sugen. Messade då alla jag kände,som jag kunde ta en öl med...verkligen alla de. Och alla sa NEJ. DÅ kände jag mig ensam...
Messade även en person jag inte borde,men gjorde d iaf...Och så fort jag skickade sms-t ångrade jag mig. För att jag var beredd på ett NEJ eller VEM E DU? (typ d jag har fått förut)

Men han sa JAA,fast inte idag då han var sjuk. Snacka om att jag blev glad..jag fick flera trevliga sms tillbaka...e så förvånad,vad har hänt? Han vill iaf..lite..ne,jag blev riktigt glad.



Så nu sitter jag här o skriver av mig lite. Kallt som fan..Tänt massa ljus...Höjer faktiskt värmen med 2-3C.
För vi har 16-18C hemma nuför....så nu hoppas jag på iaf 19C.
Ljus e fint,älskar ljus. Inte Pål då.Ganska synd.Imorgon e d söndag och Pål vill ut till landet.Men vi kommer inte komma dit.Men han fattar inte...min styvfar har fått vända efterso d e så mycket snö o is att ingen kommer upp för backen.Jag själv vill till universeum. Vi har våra kort (som jag fixat) för jag älskar sånt.o nu när man har barn har man en ursäkt till att kunna vara där ofta:) Kortet gäller 1år o kostade bara 250...annars 400:) Och 135 för en gång..så ja..d var d värt.


Nu ska jag läsa aftonbladet o värma min vetevärmare var 30e minut tills läggadax..hejsvejs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: