MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Då var d fest

Kategori: Allmänt

I lördags sov jag i princip hela dagen. Gick upp vid 15 o började fixa lite hemma.Tog sen ett långt bad och vid 17,30 kom Mirre,precis när jag gick upp ur badet. Där stog jag i badhandduk o välkomnade:)
Sen vid 19 kom Jojjo o strax efter kom Hank o Mimmi. Satt i köket o drack o tjötade.Mycket trevligt...betydde mycket för mig.Blev lite besviken på killarna för jag ville se de dansa till Lady Gaga.Blev ingen dans,men låten fick vi höra iaf 10ggr. Bra med Youtube. Slipper ta fram alla skivor hit o dit. Vid 22 kände vi att d var dax att dra till krogen men halvvägs ändrade vi oss. Kunde lika gärna stanna hemma.Men den ena blev sur så vi drog t krogen iaf. Mimmi åkte hem..som vanligt...Vad e d med folk? jag höll på att trakassera honom halva natten där sen:) men jag fick iaf svar tbx:)
På krogen hade vi kul.Hank försökte limma på en brud,som gick åt helvete.mirre drog hem vid 1 o Hank därefter.
Mötte även Jimmy som jag sa till ett o annat.Undrar vad han tycker om mig nu...hehe..men jag var bara ärlig.
Han försökte stöta på en brud me som bara såg extremt plastikopererad ut.kände igen henne.. Ja,där var jag själv..Pratade lite med Micke..Han skulle på Hypocrisy,så nu var jag välkommen att gå med de. Jag går inte själv.
Kom hem vid 2..2.30. Full..
Kunde knappt sova. Vaknade 9 och halvsov till 13..
Sover oftast dåligt när jag har druckit.Kan inte somna.
Hade enorm hög ångest hela dagen. Så enorm att jag inte visste vad jag skulle göra .Jobbigt. Halva dagen ringer Pål som kollade mig hela lördagen..vad jag gjorde,inte gjorde mm.Även på söndagen. Jag som försökte njuta av min ensamhet..Gick väl så där.Kände mig övervakad. Fick en utskällning för att jag umgås med vissa människor. Som e trevliga o som jag trivs med.Där tappade jag hela grejjen.Jag ville lämna allt o dra. D e inte ofta man hittar folk man känner sig hemma med.Ganska sällan faktiskt. Så när han kom hem sa jag inget. Det dröjde nog 1h innan vi började prata. Jag sa som d var o han med. Jag ville fly...Aldrig hört sånt här förut. Ska jag ringa mitt x och fråga om jag får vara med hans kompisar på Hypocrisy sen?han skulle väl garva..Bara för d känner jag för att dra till hank till helgen o öla. Jag var så välkommen så,d sa han i lördags.Kul.Jag kanske inte e världens tråkigaste iaf?vad vet jag..d e så jag har kännt
sent på kvällen ville han att jag skulle lägga mig brevid honom i sängen. Full av ångest gjorde jag d ändå.Jag sover mest på soffan,d e mitt revir:)
Efter ett tag började vi making love. Kändes som första gången. Passion o värme. Jag har saknat sånt...
Sen drog jag tillbaka till mitt revir o han somnade.
Imorse,måndag var Sessan sjuk så hon fick stanna hemma o jag mådde inte bättre själv.Råförkyld.Inte ätit nåt knappt idag..På kvällen tog jag tomater,mozarellaost,fetaost,paprika,lök o blomkål o in i ugnen...Mums vad gott... Lite basilika på o olja.Mums.
Senare på kvällen la jag mig pga febern,sessan satt brevid och Pål kommer fram o frågar om jag e kär...Jag vet inte sa jag..ibland.Men jag kände att d var fel tillfälle att prata om d..sessan satt brevid o jag hade feber. Vi får väl prata en dag..när d passar. Men idag känns allt bra..mest för att jag har nåt stort framför mig..Depeche Mode..o rita tatueringar.
Nu ska jag vila huvudet o msna med folk..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: