MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

What a weekend

Kategori: Allmänt

I fredags lämnade vi Sessan hos mor,hem o drack lite o drog till Nocturnal. Mötte en gammal vän där,Mike,som jag satt med hela kvällen. Vilket jävla liv mannen har..tycka synd. o Nokia som skulle komma,men ne..Sen kom Henk o Kentan,fulla som svin. Jag kände för att dra till stan vid 1,så jag o Pål drog,men halvvägs till vagnen ville jag bara hem,så vi vände,och då vurpade Pål som fan. Tack vare d e han sjukskriven hela veckan ut nu.

spydde ner halva sovrummet och avslutade med att äta massa sallad.haha..
vaknade seg vid 14-15..pål drog till snurr o jag tog bilen till Suss. satt där bakis o förfestade. Vi skulle vara på Rb vid 20.30... Blev 22.20 ist..haha,hon o tider. O Tokio Hotel (me HATE!!!!!)
Mötte massa folk jag kände,men fick knappt prata med de. Ne,för Suss var full o tjötade hela tiden,och var arg så fort jag pratade med nån....haha
Mötte M o G..nice:)

Drog från Rb vid 3 med M,pratade lite vid hållplatsen,sen drog jag till Suss o sov över.
upp vid 13,tog bilen till morsan o hämtade sessan. Fick motorstopp i en korsning me..o den ville inte starta,fattade nada..Men till slut så.
herre...man var ifrån sitt barn i 2 dagar och kände inte igen henne. Vad vuxen hon var.märkligt...2 små toffsar och plötsligt var hon 10 bast framför en.
Och där satt jag och försökte se frisk o kry ut..Haha..gick så där.
åkte hem och tog mig ett långt bad direkt...på 1,5h...enjoy the silence...
Sen sov jag till o från. lämnade sessan i morse på dagis..ela 2 barn där i dag..haha..alla var sjuka. Cissi berömde mitt hår. Diggar henne som fan..Partybruden som förskolelärare.

Sen hem o sov. 13 var det mötedax på Af.och vad kom vi fram till? att jag e funktionshindrad..haha..SANT..
Jag ska få gå på rehan grej sen nån jävla skola..Akademin..skriva ansökan o leka dagis. Gjort d 5ggr innan. Slöseri med skattepengarna.


Pål e oxå hemma nu..sjukskriven. jobbigt för oss båda. Han kom fram att vi inte ska ens se varandra när han flyttar ut. Han skulle inte klara d..Hmm...jaja..d sa mitt ex me,ändå var vi bästa vänner i 3år efter d.

Har träningsvärk och ont överallt. Plus förkyldning. så går d när man har minikjol och en topp i minusgrader.
och så har jag fullt upp med kompisar hela veckan. Poppis jag...
Men just imorgon vill jag bara vara hemma o krya. Ska iväg om 40min till morsan o hämta käk:) Hon gjorde soppa igår..E så sugen,så jag dör... Bra att ha mammor ibland..hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: