MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tillbax

Kategori: Allmänt

Hämtade ut datorn idag. Uppdaterat o fixat i 6h...äntligen klart.

Nu e d slut..helt slut,o d känns bra men sorgligt.
Mina vänner har ställt upp enormt för Pål...känns skönt.
I helgen var vi ute,på en date, blev sticky.Hade skitkul. Fick se ett band MANIMAL,som var grymma! O Glenn...var var han??Jag o bartendern blev chockade.Glenn satt inte på sin stol...Sen blev d Rb för Frid skulle dit. Jag blev uppraggad, o bjuden på en shot.Lite komiskt.Pål skrattade mest. Träffade Lillis o Micke. Ska med de på Hypo om 1månad. Mitt ex skulle oxå med de dit så jag håller på att fixa en träff med honom..ta en öl o prata..d var 3,5år sen sist. Och han e på. E glad.Ser honom som en bror som dog... I lördags var jag rastlös,satt hemma o läste tidning o så.
Idag kidnappades jag och drog till Café dali på ett fik. helt otroligt. Trevligt iaf.Synd att allt sånt kommer nu...Väl sent...
Till helgen blir d förfest här,om jag får hit en viss kille..ska slå vad:)
Sen nocturnal. Sen stan antagligen. Nästa helg vill jag vara själv..hoppas Pål kan ta hund o barn o dra iväg nånstans..han har många ställen att åka till,fast han inte tycker d.Men det har han...
Jag själv vill bara bli av me alla möbler o göra om allt. Fixa sovrummet till Sessans eget rum. Trångt här. Har ju panik. Samtidigt ska jag fixa en lägenhet till pål. Finns massor men han ser de inte..jaja...jag måste få vara själv ett tag..så e d ju inte nu. Men men..vi e bästisar iaf. Inget ont här. Så det ska vara. Och jag har upptäckt vad många vänner man har,o haft. Men jag pratar inte med de mycket om just detta...inte än...
Trött på morsans tjat bara...mina vänner e helt tvärtom..detta e mellan oss två o ingen kan komma emellan o tjata. Då blir allt bara värre. Tack samir..d var bra sagt!
Nu e d nattedax,ska fixa barnvälling o nana..Så gör jag varje natt...vällingen ger mig bra sömn o ro.
Ska tänka på *S* som åkte till sjukan idag o min fostermamma som jag ev ska träffa nästa vecka..men d har vi sagt 6månader nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: