MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

RÖVKNULLAD

Kategori: Allmänt

Ja,alltså magkatarrrrr= diarré 15-20ggr/dag o vara full hela tiden (illamående o man vill bara spy hela tiden)..Visst låter d kul? Plus kraftig mensvärk till detta.
Man känner sig riktigt rövknullad nu.. har väl varit på toa ca 50-60ggr sen i lördags...(OK,jag har inte räknat,men d e nåt sånt)
Jämfört med 5ggr..haha...fy fan..ge mig analbedövnings salva de har i porrbranchen,så blir jag nöjd.
Nu vet jag hur porrskådisarna har d...FY fAN....
fast skillnaden e väl att de får 20.000kr för 1 dag o jag får 0..
plus så får de salvan gratis...

Och under hela detta får man ett leende framför sig och ordet "du e sexig"...hmmmm...eller hur att jag e...rövknullad och mager...gud vad sexigt..o fiser som en gasexplotion...I´M HOT!..Utsågs även till en av de snällaste under veckan...har dock utsetts till den ondaste oxå en gång eller två.
Booooorn Evil...
Ne,ikväll blir d tv4,om hon oskulds tanten som vann hela världens hjärta...hoppas hon får ett knull innan hon dör..d e hon värd. sen blir d väl American Idol..finns d bättre underhållning än 15åringar som inte vet vad en ton är?ne..."men..men,mamma sa att jag e som Whitney Houston"
hahahah

Nu e d nykterhet som gäller,inte ens cigg smakar gott...Känner mig 100% gravid,men d e jag så klart inte...Jag e nunna nu. Singel o nunna. 
Men symptomen e de samma. Och hur ska jag fixa planerna som kommer?
Imorgon ska jag till Ikea o äta med Mir. Till helgen ska jag till en kompis o fixa dator,sen kanke träffa en annan o prata.. Nästa helg e d storfest,då en kompis firar 35..sen den 3e e d Hypocrisy..herre...Sen köpa möbler,flytta,fixa i ordning...o jag borde bara ligga i sängen. Önskar en nedsövning i 3v tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: