MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Mobilen som piper hela tiden

Kategori: Allmänt

Det var en gång en nalle,som knappt sa ett ljud,och gjorde därför ägaren ledsen.Ägaren kände sig ensam och övergiven. men idag har den pipit mer än en alarmklocka på snooze.
Kände mig lite poppis.) Folk vill mig nåt. Kul som fan.

Sov inget inatt,pga grannen som lyssnade på musik till 5 på morgonen.Inte så högt,men basen hördes ner enormt.DUNK-DUNK-DUNKDUNK-Dunk i 7h.
Pål gick upp och sa till de när han skulle till jobbet. De skämdes enormt. vi känner de och så men jag menar..5 på morgonen..en onsdag.

Jaja. Bara för det när jag kom hem från dagis la jag mig ner för att sova. Då ringer självklart en kompis och ville prata,men sen somnade jag bra. Vaknade 3..haha..jag som skulle möta Pål 3 vid backaplan.

Handlade god sallad idag och åt gott. Känner mig som en uppblåst salladsskål nu.
Sen blev det emmaus,hittade 3 tröjor. Den ena var svindr..90 spänn...men sexig som fan:)

En killkompis ville ut med mig på lördag oxå,så jag fixade barnvakt för hela helgen.Så får pål vara hemma själv eller hänga på.

Anmälde mig ill flera olika företag som säljer feromoner. ville ha prover.Kan vara kul att testa. Hoppas jag får tester bara.
Nästa helg drar Pål iväg i 3 dagar,ska bli skönt. och nu ska jag ut med vovven och frysa. Hemma e d 18C,så här går vi med tröjor på.

Och all tjöt om DM bilderna..d kommer,d kommer!!

Imorgon ska jag till centralen direkt efter att sessan lämnats på dagis. Ska bara hem o rasta vovve sen möta Jan vid tåget en snabbis,sen hem o nana lite,o städa lite..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: