MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Helgen..

Kategori: Allmänt

gick väl inte som planerat...i fredags var jag rastlös..var själv. Så jag gjorde mig fin och drog till krogen själv..Som förr. Mötte Glenn o Andy och fick me de till Rb. Där mötte vi Pål,Therese o Henke,alla aspackade. Glenn försvann..jaha..blev väl mycket tjafs. Och jag drog hem. Pål kom hem efter ett tag,han som inte skulle sova hemma.
Lördagen skulle jag hem t Henke,men strax innan fick jag bara massa negativitet från 2 olika,och medans jag låg i badet började jag må illa. Fick ledas till soffan där jag fick en panikattack,kunde knappt andas och mådde bara illa. Var nära att spy ca var 10e minut. Började få ont i magen som fan och fick springa på toa hela tiden.
Detta höll på tills igår... Ingen näring i kroppen alls,allt snurrar,vill spy,kan inte göra nåt...

I söndags tvingades jag till akuten. Pål klarade inte av att se mig så där..
Där konstaterades Magkatarr..men som d e med vården e d bara ett EVENTUELLT.
fick medicin som min kära mor hämtade ut sen. Vägde 49kg i måndags. Chock...5kg till så lägger jag in mig själv.
Så fort man bara drack lite vatten ville den komma ut båda ändarna..blev dock bara den ena.) Måndagsblev d matcentret o köpte lite frukt: Världens minsta klementiner?  Jag gillar inte klemmisar,är mer satsumas älskare,men för 9kr asken var jag tvungen att köpa dessa underverk. Smak?Väldigt god faktiskt!
O jordgubbar då...d var ju alla hjärtans bloody day...o Pål kände för att vara snäll...


I tisdags fick Pål för sig att vi skulle dra till mors stuga.
Med andra ord skulle jag få lämna min dator hemma.inget internet. Kändes konstigt,men ändå skönt.
Men jag låg 80% av tiden så jag njöt inte av nån utsikt direkt:) Men visst..skönt att komma bort.
Nu e man hemma....stinker som fan..duscha har jag inte orkat sen 3 dagar.
Alltså Pål har hjälpt mig enormt nu..fattar inte. Vet inte om jag skulle levt om han inte var hemma hela veckan.

Och Pål har fått lägenheten..tack vare min charm o tjat. Vill bara få d hela överstökat nu..Nu vill jag bara sälja av soffa o säng o få en ny lägenhet...en ny start.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: