MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Blocket,blocket

Kategori: Allmänt

Det enda min vecka gått ut på e Blocket! Kollar soffor,tv mm
mycket som ska handlas... Var på Ikea igår o kollade upp en del.
hittade även tv bänk på blocket för 1500,fick ner den till 1000kr så får jag ett mail i natt at en annan skulle ta den för 1500....jag blev skitledsen för jag hade planerat allt. Så fick jag ett mail i morse att hennes bil hade åkt i diket o kunde inte hämta tvbänken,så den e min!! O så ska jag köpa vägghylla på blocket oxå ikväll. Åh,vad fint d kommer att bli..
i onsdags var vi på Erikshjälpen o jag köpte 2 stora Billy bokhyllor. 60kr/styck....nya...jämfört med 300kr/styck.
Så hittade jag en stor plastblomma/träd me för 150kr.


Nu fattas bara soffa o tv. hur fan ska jag få ihop detta ekonomiskt?? jag har bara 6000kr för denna månad...o hyran e på 4500...¨

Sängen e såld för 3000 oxå,där delar vi på pengarna o soffan ska kollas på söndag för 2500,där delar vi oxå Enklast.

o han med akvariet har inte hört av sig...ska maila nåndag...

Imorgon e d party...borde inte..sen hamnar man väl på rockbaren om vi kommer tbx till Göteborg på natten.
jag som inte har en spänn nu..

tur att blocket finns iaf,så man kan köpa exakt samma saker 50-70% billgare..o så e d miljövänligt oxå. fan ont i magen...känner mig lite stressad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: