MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tystnad

Kategori: Allmänt

När man längtar efter egen tid o får den,njuter man i 5 minuter sen undrar man varför man längtade så....
Idag var jag o bossen på Emmaus,sen jobbet..,Ja....jag e såååå snäll så...Så jag drog dit o hjälpte henne med massa kläder mm...Hon fick massa ordrar o kläder som skulle sys.
Sen hem,Sessan hämtades 15. Var nära att gråta...hon får en bra jul men inte jag.
Nallen har ringt hela dagen. Imorn e jag ju chaufför för grannarna,fram o tillbaka till Kortedala. Och så ringer hon o undrar om jag ville julfika hos hennes mor...Fan vad glad jag blev. Överraskad. Alla vet ju att jag kommer att sitta hemma själv. Ne,d var riktigt sjusst. SÅ d blir fika 1h,sen t mor o hämta mat,sen hem o uggla i 5h...sen efter att jag hämtat de skulle de bjuda mig på öl eller jack. Sen hem så kommer folket. Vi blir 4 nu.
Ingen Ullared idag...Stackars Joanna fick beodrad övertid på jobbet.Fick hon reda på just när hon kom till jobbet.
Så det blir t att vara hemma o uggla...redan uttråkad....hmmm...Skulle ju ta en öl med AK,men hon hinner inte..såg ju fram emot d me
O min chef vill bjuda mig på öl snart:) Vi gick ju aldrig på julbord på Kellys (hamburgare)..så d blir öl:)
Fick massa presenter av henne:) en väska idag,en uppblåsbar docka igår (för kläder) o nåt mer som var inslagen...o jag gav henne knappt nåt..Ångest..så e d alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: