MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tröttsamt

Kategori: Allmänt

Kom till jobbet...fick dra hem efter 1h...hehe..hon sa ju t mig att inte komma dit...men jag gjorde d iaf..plikt trogen..men idag fanns d inget att göra.Fast ändå massor,men hon visste inte var vi skulle börja. Jag drog o köpte blommor o överraskade min kära vän med presenter o en bukett.Ja,jag e väl romantisk av mig:)
Det uppskattades.
Fick mat på hennes jobb me...Gu...vad mätta vi blev...vi ville bara ha lite,fick massor.Sen iväg till arbetsförnedringen...Suck...de ville att jag skulle jobba heltid..men jag kände ett NEJ...d e bra som d e nu..Skulle jag få en lön,visst..men nu känns d bara stressigt...want to go slow...o de ville att jag skulle ansöka om att jobba där..för lön..jo,tac..men vet att d inte går..
Sen drog jag o Sessan till KEAAA..hon ville ha korv med bröd..gick runt där lite..köpte ett köksbord jag ville ha...vill inte ha kvar mitt ex´s bord.Den ska väck.Kredit,kredit..så imorn blir d till att bygga:)
Väl där inne kollar jag på lampos,o framför mig står ett par,varav mannen pratar ganska högt...jag störde mig..så kollade jag närmare..ne,meee....mamma o styvfar...hahahaaahhah
ja,han e högljudd av sig..han e ju 100%Homer Simpson blandat med Steve från Family guy.Saga fick sin mat o sen drog vi hem...Lammet skulle komma på besök...han ringde ju 2ggr...sen hände noll...o jag jagar inte.
klockan blev sent,jag sket i vilket...tog mig ett långt bad med massa ljus överallt...nice..
O inget lamm...hmm...inte likt han alls...nåt har hänt eller så har han somnat.
får höra av mig imorn..orkar inte idag...först hästen i söndag sen lammet idag...jag e sååå trött på sånt...såååå trött...dock e jag inte arg på lammet på d sättet,för han kommer alltid när han säger att han ska...men vi skulle ju kolla film,som jag såg fram emot.
Ne..idag e jag depp...vill resa bort...alla bara drar iväg..

Jaja...imorn e en ny dag...Fixat julklappar till min chef me...sjuka saker..haha..she löööves me

jeje...

mitt mål till helgen: gå ner 5kg...haha..good luck..o så ska man på julbord..jaja..sen blir d fest o då går jag alltid ner några kg...leva på öl e bra:)



o ingen som messar..jag messar alltid tillbaka..inom 1h iaf....finns inget i världen som gör att jag inte kan svara....men men..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: