MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SYK

Kategori: Allmänt

Ligger här sen massa timmar...inte gjort annat än tvättat,ätit mackor,druckit thé o chattat med diverse...
Hostar massor...kan d bero på -15C o bara tröja på inatt?

Jag e lite dum som tackade nej till att få skuts hem..inte bara en gång utan 2...

Ont i ryggen...o imorn e d nyår...vet inte alls hur d blir....nu ville en att jag ska hem till honom.Men d e långt...o jag har inte nåt att dricka o jag e ganska depp.Ensamhet igen...
eller inte så...d e bara de där tankarna...dessa män...dessa två män....som spökar där inne...
dessa känslor...o denna hosta...haha...ikke roligt

La upp en del bilder från Julen på FB nyss...massa bilder o folk kvar... d kommer,d kommer...patiens...
Men roligt hade vi allihoppa iaf..:) kul att folk uppskattar min underbart tråkiga humor...
de vill vara här...jag e sällan ensam,men när jag väl e d så känner jag mig ensammast....som nu...
Saknar min dotter massor..inte fått en enda bild på henne från jul...suger jävligt hårt....vem som helst fattar ju att d skulle uppskattas? mamman sitter hemma själv på jul....men d e bara bråk emellan oss om annat ist...



Chattar med en gammal vän som vill para ihop mig med en kille...haha...lite småkul,dock e ju hjärtat upptaget just nu...o hjärnan me...överbelastad.....men ändå fri.

fattar inte problemet just nu...

jaja...halsbrännan bränner....magen sväller,gör ont...här blir d hemmagjord samarin
vatten,bikarbonat o ättika:) mums..så gött

Kommentarer


Kommentera inlägget här: