MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Spykalas

Kategori: Allmänt

Ja...idag pep hans nalle tidigt...så jag var vaken sen tidigt..sen iväg till Liseberg...Möttes vid parkeringen 12...o in o äta...varken jag o sessan åt frulle för att vi skulle ändå på lyx julbord...var skithungriga när vi kom dit.Men ne,då passade inte d jag la upp på tallriken för Mini...Hmm....men allt d min mor hade på tallriken (typ samma) d gick jätte bra..
så mor fick ta hand om henne...
Jag åt mat....massor mat...4 tallrikar mat...jag åt så mycket att jag mådde illa..så illa att jag nästan spydde...min mage ballade ur ganska fint...så d blev en del toa besök...
mamma mådde som mig..spyfärdig...o eftersom min familj inte e "fin" så säger hon (ganska högt)"ne..ska vi hem o ha spykalas?vi mådde verkligen skit...o då hann jag inte smaka på mer än kanske 30%...största julbord jag nånsin sett..sen vandrade vi runt på Liseberg...sen var jag bjuden på fika hos chefen,men eftersom min mage ballade ur velade jag fram o tbx...jag som hatar sånt..säger jag en sak blir d så...så jag åkte dit iaf. Kallt i huset...Som hos mig...herre
jag skulle få samarin men fick en julklapp,kaffe o massa bullar...hmmmm..tack vare detta så sitter jag här nu o äter..broccoli bara dock,men ändå...magen har idag vant sig vid 50kg mat...
framöver blir d nudlar o öl....o mor som ska ge mig massa mat på fredag...HMMMM....
Iaf...var där...skulle bara dit en snabbis,men stannade väl 3h...fick träffa hennes man som jag bara sett några gånger....
Ikväll har en gammal kära vän hört av sig...han ville träffas o bada bastu..haha...varför försvinner folk,sen kommer tillbaka??jag glöms bort sen efter 6månader-1år kommer de på att jag var ganska ok...
han vill hit...men ne...d vill inte jag...inte alls.
Lammet har hört av sig idag me.....på nåt sätt måste han ändå trivas med mig?Vi kollade på film igår..Draktränaren...den var bra.Fick nästan en tår i ögat.
O D blir antagligen ingen Lassie t helgen...jaja..jag som såg fram emot d...men men...jag e van
När annat e "viktigare" e man bortglömd.
Yeye...snart sova dax..Imorn drar jag o chefen till Emmaus...sen hämta brudarna i stan 16..o dra till Ullared..Efter hemkomst blir d snabb dusch o fix o ta en öl med en person jag gav en fin ring till nyligen:) Min f.d.:) AK..*längtar*
O KK ville ta en öl idag...men d sket sig från båda hållen...men jag blev förvånad o glad....han vill ses igen iaf.
Mitt gamla ex bästa vän...saknar ju han...glad att vi har återupptagit kontakten.
Nu ska jag chatta vidare med chefen...sen sova..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: