MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Söndag

Kategori: Allmänt

Kom på en sak nyss..Jag har ju inga klappar t barnen eller Mir o Jan. Så jag tänkte dra med de till Universeum,sen efter d drar vi på en sagostund Bjurfors har ordnat i stan vid 3. Barnen får en julklapp o de vuxna får fika o choklad:)
Jan tyckte detrra var den bästa klappen o Mir håller nog med...Ser fram emot en trevlig o rolig söndag:)

Och Johanna....tack för ditt stöd...o Mir o Jan o Ak o Freddan o Lassie...
Mår fan skit för detta nu...man kunde ha väntat med denna "nyhet" till efter jul,när man vet att jag redan nu mår skit över julen...o så detta på d...drar ner mig mer o mer...
synd att man inte kan tänka lite...men detta e inte hans stil...så jag klandrar inte just han...mycket som hänt d sista som inte alls e likt han..eller lite,men inte så

AK-miss u soooo!! snart ska vi öla-för du fyller år snart:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: