MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Sommar

Kategori: Allmänt

Till sommar blir d SWEDEN ROCK...jag ska bo i husbil med 3 andra...Lyx som fan....AK ville inte åka utan mig..NAAAAAW...
Ska bli kul...men jag tror innerst inne att jag kommer att bo där med andra i tält.Känner många som ska dit,kanske drar med de ist om husbilen skiter sig.Risken finns.
Sen blir d Sonisphere igen. Metal Town, vill till roskilde igen...pratade om d igår med en av killarna...fick nostalgi känslor.
Åh..kan d bli sommar NU?!?!?!
Kryssningen i januari sket sig..SUCK...de kan i februari iaf...men d e ju låååångt dit juuuu
Pratade med Mirre på FB...den jäveln dricker massa olika drinkar varje dag...d kostar ju i princip noll nere i Thailand. Förklarade för henne att de antagligen inte kommer att kunna komma in i huset för d lär vara 1m snö utanför deras hus.hehe..lite elakt...tack vare den meningen skrev hon bara att hon ska ta massa fler drinkar o bli full...
haha
Ne,jag borde tvätta..så jag har kläder imorn....kan inte dra t stan naken direkt?!eller kan o kan...men neee..
ser fram emot helgen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: