MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Pay the bill

Kategori: Allmänt

Igår på jobbet fick vi reda på att vi måste flytta från vår idag ca 25-30kvm till ca 7-10kvm...HMMMMM...
Fattar inte hur allt ska få plats..Klädde ut hunden lite,jag o Emily o bara va.
På kvällen tog jag med Sessan till backaplan,vi gick runt. Sen kom vi hem o jag fick besök.. En person som köpte en micro jag hade..320kr fick jag.O det passade kanon eftersom min dammsugare hade just pajjat.Så de pengarna gick till det.Sen var d läggdax för henne o jag ägnade min kväll åt vänner...Massa mess från Ray..synd om han...jobba i -14C..Naaw:)
Lammet hörde av sig..vet inte ens varför...inte första gången..Men han vill ju inget,så varför,varför,varför...Sex kan han få av andra..så d e inte d....
Sen blev d 4h chatt med Lassie...Jag öppnade mig rejält. Men jag börjar bli lite rädd...för jag har ju blivit "sårad" några ggr nu detta året när jag börjat öppna mig mycket....La mig 3.30 igår...o jag skulle upp 8. Vaknade 6 av hostattack...gick till köket nästan i sömnen o tog en klunk av Sessans Hostmedicin...Vaknade 2h senare,helt väck. Jag tog visst fel flaska..Tog visst morfin. Iväg till dagis,sen hem o sov...Sen jobbet...Jag såg knappt nåt,var helt väck. Sen möte på AF...vad meningslöst d var...De pratade i 30 min (!!!!!) om hur man fyller i närvarorapportlappen....HALLÅ...jag vet?? jag har fått fylla i den 2ggr nu??? detta borde vara frivilligt,för hälften av de som var där jobbar redan..eller praktiserar..VI VET HUR ALLT FUNKAR...o vet vi inte frågar vi handläggare...VIssa personer ställde en del frågor...o då blev svaret"Fråga din handläggare"...så varför detta möte för??

Efter detta borde jag åkt hem o lägga mig...Men ne...nene..inte lilla jag? jag var på Bäckebol o letade dammsugare.. Hamnade på Netonnet...o köpte en...o en liten högtalare med:) Jag e sååå rik så...NEJ..
Sen åkte jag hem,hämtade Sessan o köpte sushi (39kr). D var min julklapp till mig.
Väl hemma skruvade jag ihop alla möbler o hoppas jag får borrhjälp imorn...ett under att allt jag har borrat upp sitter där....har ingen slagborr så skruvarna sitter inte djupt i betongen...
Sen har jag bara gått igenom skit efter skit...släng eller spara...o d känns som att jag inte kommit nånvart. Imorn ska jag fortsätta med skiten o sen möblera om Sessans rum.
La upp massa saker på Tradera idag,så jag får ihop pengar till Ungern.
Sugen på Helloween nästa vecka me..100 år sen jag var på koncert ju... Ne,men Sonisphere i somras.
Blev igår bjuden på date...men jag vet inte...vill nog inte...O sen bjöd jag en kompis på date:) får la see...
Nu e klockan mycket igen...Jag e fortfarande väck...morfinfanskapet sitter i länge för mig,som de flesta vet.

O ett jävla tjöt om att jag ska till RB idag...herre...Tony har tråkigt:) Kul att han frågade dock. Tackade så mycket.
Magen gör ont..så ont...av all hostande. Köpte biobränsle idag oxå..så jag har fått ELDA!!! o fick upp värmen till 19C väldigt fort. Fast efter 3h dog elden o kylan återbesökte mig...Men de 3h...OJOJOJ:)

Nu får jag gå ut med hunden...kiss o bajZ.
O snart kommer min hund,sen helg..vad att göra då? Säkert fixa vidare hemma om jag inte blir klar på fredag..I HOPE!!!! behöver hjälp..sällskap...men nee..ingen erbjuder sig...
O Jan drar till Köpenhamn över dagen imorn...Fan vad nice...jag vill ossååå...har funderat mycket på jul->nyår...dra iväg...men var? o ingen vill nog me...inte kollat så än heller...

ne,ut o dö 5minuter...BRRRrrrr

Kommentarer


Kommentera inlägget här: