MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Nice

Kategori: Allmänt

Inatt kallades jag stalker av Hästen..ville kolla upp en person..men vi båda misslyckades...Överlever bra dock
Sen hade jag ett mycket trevligt,och för mig välbehövligt samtal med en person. Vi känner knappt varandra. Men jag har trott ett o annat..Ogillad..som vanligt....Pga skitsnack. Men så var d ikke....De gillade mig o hört mycket bra saker om mig. Hehe...njae?!
Så jag blev bjuden på nyårs fest..sen fick jag veta att en annan ska dit som jag känner väl..Hmm...får la se...de kanske ändrar sin inbjudan pga det? vad vet jag...negativa tankar där igen...

Idag skulle jag på fika...sket sig...har mått skit o sovit till 12...
Men jag ska ev på Roller derbyt-massa brudar i lätta kläder som åker rullskridskor.
En mans dröm.men jag har endå tillverkat en del tyg t grejjen så jag får väl kolla...känner ändå 2 som ska dit o chefen e ju me

Vad poppis man e på helgon..haha..massa roliga mail....som jag aldrig svarar på...folk..men d e lite uppiggande.

Hos host....o  när ska jag städa?? jag har inte kunnat o haft lust alls...

O julen...ja..d e kanske en kille som kommer hit...som jag aldrig träffat...knappt känner...eller lite iaf...
jag e kanske våghalsig..han me...men d blir nog bra.jag e inte rädd direkt...partyyy
coolt med spontanitet o folk som vågar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: