MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Min magge

Kategori: Allmänt

E på jobbet..kom försent med 1h..sov såååå gott.....sitter med hemsidan..redigerat bilder..surfat,chattat...o min mage sa KABUMmm...
Hmmm...aldrig varit magsjuk i hela mitt liv...men nu kanske?
Vill bara hem...
så farligt e d inte,men jag har iofs ont i magen.
Spännande kväll..såg fram emot att ta en öl...sitta med Lammet o tjöta en snabbis...ja,han skulle/ska komma hem t mig sen..hämta sina grejjer...han ville komma igår o hålla mig sällskap,men jag orkade inte...
Så vi får se hur dagen slutar...Har 2 filmer att titta på oxå..som jag ska blogga om..hmmm..
o de vill jag inte se alone..Höll på att kolla på film själv igår...Lammet tyckte jag var sjuk...jag kollar ju aldrig på film själv...o det blev inte av heller..jag missade d mesta.Tack vare msn...

Får se om jag ska hämta mat sen oxå:) iofs så har jag lite kvar,men mer gör inte mycket:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: