MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Lucia

Kategori: Allmänt

Idag sov jag...sen var d dax för Lucia på dagis..
Mitt ex kunde inte komma,vilket var väldigt tråkigt. Han skulle på utbildning eller nåt. Allas pappor var med o Sessan frågade efter sin pappa en del gånger.."kommer pappa snart?"
Ne,d var jobbigt.Hopps d inte har med mig att göra men d tror jag inte...vi har messat en massa idag. Och han ville ju vara med.
Sessan vägrade sjunga...o jag me:)
Sen var d fika o hon åt väl 1kg pepparkakor...nästan...herre...o jag åt 4bullar:) *mätt*
Imorn får jag borrhjälp..FINNALLY
Sen Landvetter vid 20.30 o välkomna familjen:) O leverera hunden. Ska bli skönt...Hon har ju ätit upp en del hon inte skulle göra här hemma...jag har ju haft fullt upp med 2 hundar o 1barn.Min hund e ju noll problem.Hon lyder o e enkel.Men den här lurviga saken.
Skulle sålt mitt biljardbord idag me...men ne..han ångrade sig...SUCK..så d blir en del tradera framöver...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: