MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Irriterad

Kategori: Allmänt

Hela dagen har jag varit irriterad,som ni vet...
men middagen blev av iaf..o de tackade mig så bra så hela kvällen.." bra att du tog tag i det hela"
MMm...jo...vill lixom inte slänga mat sen har vi ju bestämt julmys. Men vad fint d var dukat. Och min mat var supergod! Med Tzaziki /Soltorkad tomat sås...MUMS...alla tackade så mycket.Förutom barnen...ne...sallad e ju för nyttigt så d gick ej att äta...Tog inte åt mig dock.:) Sen blev d lussebullar o kaffe. Och prat från min sida. Fick massa tröst o Back Up.Älskar mina vänner så. 6st nära vänner. Och jag e tacksam. Få har 6 bästa vänner och 10 till man kan gråta ut för om man vill.



Och hela kvällen handlade om Thailand o massa bilder. SUCK.
Massa barnskrik,och Freddan var som mig..Irriterad. haha

Jag fick en present..En Ed Hardy tröja o sessan fick ett halsband.Sen fick jag julklappar av Jan,som jag inte öppnar förrän jul. Jag som inte ville ha nåt...d vet de om...Och ingen whisky fick man,som jag ville ha...ne,de fattade inte hur man skulle göra kan man säga. Så nu e min jul förstörd..hehe..hade tänkt att dricka lite Jack.
Kom hem vid 20. Fick ett roligt mess som jag skickade runt till folk.Även lammet...som så klart ringde mig sen.Gör han alltid när jag messar.Stakkarn....jag var irriterad i telefonen med...men skrattade ändå som jag brukar.Får se när vi träffas...han har jobbat 9 dagar i sträck nu...o han jobbar nog nästa vecka me.

Och hästen..ja,han hör inte av sig...som jag trodde..får la se framåt natten om han gör d...blir alltid så när man har sagt att man ev. ska hitta på nåt..då backar han..Every time...Hmmm
Lassie höll mig uppe till 3-4 inatt...6h snack:) kan ju prata i veckor...så jag e trött.
Borde nana,men sessan håller mig vaken..Hon ligger här brevid o pratar med sig själv,samtidigt som Gladiatorn går på tv.

Tröstäter Daim tårta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: