MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Igår

Kategori: Allmänt

Igår gick jag hemifrån ganska off...kände mig gammal o ful i spegeln...som jag gör oftast..
Väl på Dubliners sitter jag med 2 killar,och de frågar min ålder....jag bad de att gissa..båda sa att jag absolut inte e över 30...hmmm...ok...den ena gissade på 23 o den andra på 27:)
Snacka om att jag blev glad....fick en komplimang me...Fint leende...hahah...jag som hatar den,men OK.
Vi hade trevliga diskutioner om det mesta igår. Sjussta killar.

Mycket messande på Dub...med 3 pers. Varav 2 saknade jag massor...den ena kanske misstolkade det hela....men d gjorde inte den andre.....o vi ska ses imorn...krogrunda:) Jihaaa..

Idag blir d sova..kom nyss hem från stan. KBT. Sista gången.Fick massa beröm,hon tyckte jag såg väldigt glad ut.Kan bero på att jag e d?hehe
Mycket positiva saker som har hänt i mitt lilla liv sen sist.

Sen kommer Lammet,som ska ge mig en bamsekram...för jag har hittat nåt som han trodde var borta.Hans kamera...Så jag gjorde honom lycklig igår när jag berättade det.
Kul att man kan glädja andra.
och ingen mat idag heller...faaaaan...
Ne,ska nana lite...sen tvätta,få besök o så kommer en person hit då jag har fått sålt mitt vitrinskåp:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: