MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Hektisk dag

Kategori: Allmänt

Vaknade vid 11...upp o grejja,bada med tösen,leka lite..Sen blev vi bjudna på fika i Majorna...vi kom dit hungriga..hann inte laga nån mat.Så fick vi middag ist för fika:)Jihaa..tankeläsare.
Var där i 1,5h,sen hem o lasta in vinterdäck i bilen,köra till exet,körde fast i snön,bytte däck. Herre...de bodde så som jag alltid velat bo,så som han ALDRIG i livet ville bo...jaja.....
Sen hämta K. tillbaka o hämtade upp min bil,sen hem,skriva papper. Sen genomgång av bilen. Och vad hittade man i bilen...haha...några saker som tillhör mig kan man säga..Fan vad jag garvade.Han me...
Kul att vissa engarerar sig i mitt lilla liv. Allt har dock 2 sidor.....o personen i sig hör bara den ena sidan av d hela.
Orka...NE

Sen när K drog blev jag bjuden på en romantisk promenad av hästen....




Till COOP i sisjön.Haha...han ville promenera,jag behövde handla.Så d blev handla. 1h gick vi runt där...helt ensamma. Hade kul.Sen hem....O nu e jag hemma..vräkt i mig 3 lussekatter...ska andas o ta d lugnt 5minuter för att sen börja röja.
Phu....hjärtat slår i 500...Imorn blir d lugnt...ska bara sitta hemma på dagen o jobba. plåta,plåta...skicka in allt.Sen avslutas kvällen med trevligt sällskap.

svettas ihjäl i min kalla lägenhet.Kanske e bra...får ju känna hur d känns att vara varm..d var länge sen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: