MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

HATAD

Kategori: Allmänt

Varför tror jag hela tiden att jag e hatad?? ogillad??
varför spelar min hjärna ett spel mot mig?
Jag e ju ganska OK. så varför tror jag så??
Jag har ju massa underbara vänner omkring mig....o deras underbara ord borde ju väga mer än nån som inte känner mig,som hört nåt som nån sagt o därmed kanske ogillar mig lite...varför e d alltid den personens ord som väger mest??

För den personen ord ska ju inte betyda nåt...eftersom den personen inte känner mig...så varför ta åt mig?
Det är ju bara att skaka av sig falskheten.

Jo..börjar lära mig lite...tror ju hela tiden att jag e hatad...
vet inte varför...för att vissa folk försvinner...o då anklagar jag mig själv...att d e mitt fel.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: