MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

GOD JUL på mig

Kategori: Allmänt

Upp tidigt,trött som fan...satt i telefon inatt i 1h...o 50 sms på kvällen..Min nalle blev plötsligt frisk.
Jag ska tydligen vara chaufför åt 3 pers idag...sen öl.
En gammal vän ville ta en öl med mig..inte setts sen i somras...Men jag vet inte...Tror han läser min blogg...hur skulle han annars veta att jag ofta använder Xxxx??Jaja..
Iaf...åkte till jobbet..Poliskontroll...Som tur var slapp jag det. Åkte samma väg som vanligt till jobbet.Genom en bussfil:) Sparar ju 5minuter på d hela...
Kollar i spegeln...Pikéten bakom med lampor på. Fick stanna fint och fick en fin julklapp.
1000kr...För att jag körde i bussfil. 3 överträdelser men fick "bara " den billigaste.
Jaha..tackade polisen fint för julklappen. Ok. de var sjussta,flörtiga...men vad fan....
Kul jul..jag som redan ligger back...o inte har pengar till julklappar. jaja...Mitt fel.
Nu sitter jag på jobbet...fixar hemsidan...går åt hell....
xxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: