MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Fastklistrad

Kategori: Allmänt

Suttit framklistrad framför Helgon...för att få svar på en fråga...o d fick jag idag...om helgen..
hoppas jag får ett mail till..får la se.

Nu sitter jag o jobbar med hemsidan. Imorn blir d jobb,sen ev Kellys.FINALLY. Och jag e så glad för att min chef gillar d jag gör...
Styvfar borrar,mor diskar.
Fick sålt mina hallmöbler..JIHAAAA...500kr in:)
allt sparas,sen in på banken så jag kan betala hyra o resa:)

Igår tyckte Hästen att vi skulle på kryssning över Nyår..till Fredrikshamn..hahha...för att d e sååå kul i fredrikshamn..neee tack.

Om 1h tänkte jag ta med mor till dagis så får hon checka ut Sessan...Hon kommer att få en chock...MoMOOOO
1000ggr mer tjöt om mormor än mig o pappan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: