MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Duktig flikka

Kategori: Allmänt

Var på universeum idag med Jan o Noah o Sessan...trevligt:) Åt mat som sessan sedan råkade tappa,just när vi i princip åt klart så tappade hon tallriken. Så vi fick en ny portion..Suck..jag som redan var mätt,fick snällt äta upp...sen mötte vi Mir o Freddan..Sessan fick en klapp...sen hem o ta bilen till mor.Massa mat där me...herre...somnade nästan på köksstolen sen sov jag en stund i deras säng..vaknade av massa bus.och ett "du snarkade" högt?? ne...inte högt. Sen hem...pratade med lammet,som ska tydligen hit imorn (jaja..jag vet)...Jaha..då var d bara att börja städa o göra fint... NU e jag klar..vikit allt,slängt 1 svart sopsäck med skit.. Jag e en duktig flicka. Imorn jobb,sen överraska någon speciell... sen panta,köpa cigg...sen besök,glo 2 filmer. Sen nana... Tisdag-hämtas biljardbord,onsdag fullt upp,torsdag ännu värre.....

Fick ett godnatt sms från hästen,som antagligen har ångest...lite bråk idag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: