MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

black cab

Kategori: Allmänt

Igår fick jag god mat hem,sen kom Lassie o vi satt o tjötade o drack lite jack.
Jag blev som vanligt tjötig....TJÖÖÖÖTIG...att folk står ut...hehe..men d e iofs inte så många jag e tjötig me...
Fick svar från mitt ex...d blir öl framöver...:)

Vi drog t rb...o som sist mötte vi en rolig alkis....herre...varför dras de till oss??
Måste stå "alkis" i pannan  på oss...
antagligen

På rb var d kul..som alltid på en måndag.
Jag blev full....o jag drack bara 2öl?
Lassie blev full...alla var fulla...haha...Känns som att jag knappt umgås med Lassie när vi e ute...Ångest...tiden bara går o jag vet inte ens vad jag gör...minglar o tjötar.
o fan vad Lillasyster sångaren e kort? herre...jag kände mig lång för första gången.
Sen vid stängdax skulle jag hem...Hmmm...tog en svart taxi...fast jag sa att jag inte hade pengar...o klart,han ville ju bara en sak...o han försökte ganska väl oxå..men jag gav mig inte,väl hemma sa jag tack o hej.så drog han vidare..PHU....farligt d där.osmart.OSMART..
Skulle nån av mina vänner gjort d där skulle jag dödat de...
Upp till jobbet imorse...bakfull som faaaan...men jag kom dit.
Programering,fixa hemsida,redigera bilder...väldigt soft.
Sen hem,äta o dö i soffan...sov gött i 3h..drömde flygplan..igen...kommer att bli massa sånt nu när man ska flyga om 1,5månad...ikke bra...
Nu gäller msn...Lammet o Macro.
Borde städa me...igen...ligger lite skit här o där..redan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: