MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Besviken på FK/AF

Kategori: Allmänt

Var e mina pengar??Inga pengar på väg t mitt konto....Inga alls...o jag har massa räkningar..jag e sååå trött på detta...så trött...tänk att ha en lön...en lön som kommer ett visst datum..man slipper stressen,oron mm
AF föreslog att jag skulle börja jobba på riktigt där jag jobbar nu...för lön. Och de kunde hjälpa till med olika bidrag mm...sa detta t chefen förut..dock känns d lite känsligt...jag vet ju inte alls vad hon vill...antagligen inget sånt alls...då blir d ju massa papper,en del utgifter mm...
jag vet...men AF  ville ju att jag ska skulle ha ett jobb,o jag trivs ju där jag e...därav förslaget
så ja..jag behöver ett braik nu..från allt ansvar,för d har varit för mycket..jag skiter i pengar,bara räkningarna blir betalda...sen klarar jag mig på noll....räkningar e ju prio nr1
Blir inte förvånad om de åter igen säger att de inte fått in min närvaro rapport...d kör de med många...o då skulle d dröja ytterligare 3v

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Hitta din blogg av en slump.. Är själv arbetslös men väntar på besked om ett jobb. Hur många jobbansökningar har du skickat? Har du en bra cv? Tro mig, af fixar inga jobb för en, dem får man fixa själv. Dom erbjuder bara praktikplatser som sällan leder till jobb och jobbannonser. Man får jobba en del själv om man vill ha ett jobb. Sen får man ju vara realistisk om man inte har en högre utbildning eller bra erfarenhet, då får man ju ta de jobben som blir över typ sitta i affär eller jobba på lager. Annars får man tyvärr va fattig resten av livet..allt är upp till en själv. Good luck.

    2010-12-23 | 08:56:42
  • msevl säger:

    Jag har inte skickat in något alls,då jag har varit sjukskriven länge...de fixade mig praktik..o d e där jag är nu.Vill jag ha ett jobb kunde de hjälpa mig med detta...men jag har haft tur. Förr i tiden när jag var arbetslös fick man skicka in massa cv (300 på nån vecka) o fick gå på dagis (söka jobb kurs) som självklart inte ger nåt mer än förnedring. Idag gäller kontakter..tyvärr...eller en bra handläggare

    2010-12-23 | 16:00:04
    Bloggadress: http://msevl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: