MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

...XXXX...

Kategori: Allmänt

Igår drog jag t stan med Sessan, o kom försent hem. Exet var förbannd för jag var 20min sen. Fick en fin utskällning. SUCK. PÅ kvällen kom KarL o AK hit..drack lite,sen kom A. o körde oss t stan.:)
Blev rb direkt...Mötte David...
.................
Ja,vad ska man säga.....snyggaste mannen på jorden:)haha..han ville att jag o han skulle dra hem. haha..BIG NO från mig...han e för snygg:) Sen kom Erik...hann inte ens prata med honom...haha...jag som tjatade att han skulle komma..så kom han.o jag drog.
Jag o KarL drog mot sticky...vet inte ens varför jag gick...ville väl komma bort. Men in kom vi inte. Ne,för en viss dam var för full.Så hon fick åka hem till sin man.
Och jag.. hamnade hemma hos en iller.....IGEN...e d 1000e gången nu? Fick innan reda på en del saker som gjorde mig jävligt ledsen..o varför åker man då hem t människan för?! O varför messa,när jag ändå inte får nåt tbx....önskar man kunde gilla mig mer än för bara DET.
Soff sekvens i tankarna hela tiden....want more...xxxxx

Men snart e man nog inte singel längre..verkar d som...han vill,men jag e väldigt osäker..men men..man får väl testa o se....så no more iller. Inte för att han bryr sig..men ändå...tyvärr,tyvärr...
Kom hem 1 idag,badade fort sen kom Fredrik o hämtade upp mig.Iväg på 1års kalas. Inte bara jag som var bakis..hehe...så kul att se alla igen. Verkligen. Önskar jag var lite piggare o gladare bara. Haft enorm ångest hela dagen. Hjärtat bankar för fullt. Jag sårar mig själv för mycket...
Men d var nice. Massa god mat:) o hela familjen..Älskar fan den familjen...o alla gamla vännerna...som man inte e vän med sen åratal.Det var ändå kul att ses. Vi hade kul.
Nu e jag hemma. Tuppen skulle komma men jag orkar inte. Han kommer imorn ist. Sen kanske d blir en öl på linné sen rb..o jag e så dum så jag messade till en jävla iller att komma dit..haha...for the last time.
Ska nog iofs ut onsdag sen fredag o lördag...blir nog sticky....för en anledning.

Just d..igår bestämde jag o Cat att dra på semester i november..Jiha...så jag får kolla upp resor. Måste komma bort..aldrig upplevt en palm i mitt liv. Och Ungern blir nog av i september med KarL.

Tatuera mig,fast nu fick jag ett bra pris för rosen jag velat göra länge.Eller om man skulle tatuera in en iller i pannan??hahahaha....Jätte kul..(men jag fick dig att le lite!?)

Måste hälsa på Sam oxå..han mår inte bra...skuldkänslor för min krock o massa annat....Saknar honom en del.Så får jag tag i en bil tar jag en tur till han några dagar....som jag lovat hela sommaren.
Ne..soffläge..vila innan exet kommer.







Hurting my self
is what I can do best
Crying out loud
is what i can do best
falling in love
is what hurts the most

A thank u and goodbye
is all i get
Kisses and love
is what i give

Hurting myself to much
Killing my self slowly
Want to forget what i feel
Want to be saved....-NB

Xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: