MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Wroom

Kategori: Allmänt

En underbart trevlig dag idag...Tog stora hunden i bilen o åkte ut till landvetter. Fick god lunch o fika...Hundarna kom inte överens,så de fick vara var för sig.
Sen hämta Sessan,åkte till Emmaus o glodde runt.Terapi.
På kvällen blev d djupa samtal på msn..
Jag kan vara djup jag med....

människor e extremt olika...men så extremt lika..vi föds,vi lever,vi mår dåligt,vi uppnår lycka,vi dör

Nu har tösen somnat..Mailat med BBF,måste få hjälp här..Sessan mår inte bra..jag pallar inte mer nu.

Och nu ska jag ta tag i mig o diska,fixa lite.Imorgon kommer hund nr2..Blir fullt upp här..Herre
Och näste helg blev jag bjuden till Jönköping...men jag stannar nog hemma o välkomnar familjen som kommer hem fredag natt...





Jag föddes
Till vad?
Vad var min mening?
Jag fann livet..för sent
Och kärleken
men den rostade sönder.
Jag har en undran..
Vad gör jag här?
Vad är just min mening?
Tittar ut genom fönstret.
Mörka skogar, svart himmel
Ensamt och tomt. Du känner nog samma.
Möt upp mig och titta tillsammans...
Vad har du att förlora? Jag är svår,men kanske enkel..
Låt oss bara vara tysta och titta...

NB


Xxx


M.C.-I love u sooo:) mitt stöd varje dag!!bara du loggar in på msn blir jag trygg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: