MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

TOrsdag

Kategori: Allmänt

Ser jag framemot...Luncha med mina bästa vänner på Backaplan...Åh jag längar så...Sen på kvällen blir d Liseberg-The basebolls:) Bror på om Lou jobbar,så jag kommer in gratis.
Och nu börjar jag få kontakt med Stockholmaren igen...hur ska detta gå...

Imorgon ska jag vara chaufför..åka till Fjärrås...en liten kille ska vara modell.
Sen blir d Svingeln med Jan. Prata med en tatuerare. Till helgen vill jag åka bort...Men frågan e VAR??
Känner mig bara i vägen på RB...som en parasit eller nåt. Men samtidigt...får jag inte gå ut o ta 2 öl?

Jan-Älskar dig så!! Du e min sol när d e mörkt!

Och så blev d tjafs mellan mig o Ljung igår...Om katterna...haha...vi tar hand om 2 katter,delar vårdnad om 2. haha...men bara för att jag kramade han i 5minuter så börjar snacket...han e fan som en lillebror.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: