MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Tack för att du finns

Kategori: Allmänt

Du e liten,men ger mig hopp
Du e liten,tar ingen plats och ger mig glädje.
Så fort jag tar dig blir jag lugn.

Jag ska snart lägga dig på tungan och skölja ner dig med lite vatten.
Du e största tryggheten jag alltid har med mig. Utan dig är jag naken.
Jag ska svälja dig hel, så jag blir hel. Sällan jag tar dig,men nu är det dax. idag har jag haft mycket ångest.
Känner mig ensam och övergiven. Hjärtat slår för fort och jag är trött.
Du kommer att ge mig ett leende, och en god sömn.
Tack för att du finns Sobril:)

Och så saknar jag min dotter,vill lägga henne på bröstet o sova.."Misa" som hon säger..(mysa på vuxenspråk)...Men men..imorgon e d en ny dag.

Men först blir d nudlar o bil letande.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: