MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

Stockholm

Kategori: Allmänt

Nu e man i stockholm... Resan började så där...ont i magen ,och massa toabesök på vägen..Hmmm

Kom fram till hotellet 5-6...sen drog vi till festivalområdet.Ville se vart vi skulle åka idag.

Imorse vaknade vi 7..Åt frulle 7,30,och drog till jobbet 8,15. Kom dit och vi fick sitta ett bra tag. Sen jobbade vi backstage...Ingen organisation nånstans. Herre.

Fick 45min lunch..Haha...jag åt i 20min sen tog vi bilen o drog till stan i nästan 1h...Ingen som har koll ändå.

Fick god mat (lunch o middag) på restaurang. Lärt känna en del folk. Nu e jag bara död. 12h pass...och flera mils springande. Imorgon kanske jag ska träffa C. Men jag vet inte....Vill jag det? Han vill ju...får väl göra d. Och kanske exet...och kanske Erik...han e inte svår att missa...hehe

Och så råkar Valle jobba med öl här...hoppas på fri öl :) Iaf en.

 

Ne,upp till rummet...Vill bara sova...men känner ändå för att ta bilen o dra en sväng till city.

 

NATTINATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: