MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

SKITSNACK

Kategori: Allmänt

Om jag gick på allt skitsnack om folk skulle jag inte ha en enda vän...Om jag gick på skitsnack om allt o alla skulle jag kalla mig idiot o feg.Jag har hört skitsnack om DIG,o DIG o DIG..Om alla...och jag e fortfarande din vän....

............................................................................................................................................................

Tänk till, var vuxen,gå emot alla andra o visa dig som människa.Egna tankar o beslut. trött på svansar.
För oftast visar ju sig att den du hatade som mest,den du inte vågade vara vän med är den person som du i framtiden kommer att älska för resten av livet
,är den som finns där o ställer upp. Och det visar sig hur fel alla hade.



LÖVEXxxxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: