MsEvl

Göteborg e la gött! Typ som en KÖRV, Änna! PHP,JSP tracking-code
Forum-Counter

PUNKARE

Kategori: Allmänt

Haft en trevlig dag...efter allt sovande. Jag o Petra o ungarna drog till morsans hus i Kortedala o plockade massa röda vinbär o plommon., Bara att komma dit tog 1h 05minuter..Hem tog d 10min. Skulle in o handla på Coop i Gamlestan men så jobbade inte A. där just idag så jag tog backaplan senare ist. När jag väl kom hem o larmade bilen ser jag hur bilen halvsover..lutar sig åt vänster..Hmmm...PUNKA...vad fan..o jag som ska ev. till Vänersborg imorgon bitti. Jaha...ska ut o försöka få loss däcket nu...haha..Jag som e såååå stark.
Men jag ska pimpa den iaf..Massa dekaler. Måste ha nåt kul att göra en fredag kväll.
Sessan har somnat nu iaf... SÅ jag ska nog ut o grejja. Hon ska bli vacker:)

Fan för punkan....Åh..kan inte en stark kille komma till parkeringen o hjälpa lilla mig?? TUr att jag har dubbfria däck...så kan en av de åka på. Hoppas inte nån rolig unge har öppnat ventilen för att skoja till det bara. Ska ej kasta däcket..lugna sig lite.

Vad folk e goa som oroar sig för lilla Sessan....som tror på mig. Tack!! Ni e söta. Ens vänner ska stötta en o finnas där. Och det gör de.
Fasiken vad mätt jag e ...Gjorde Korv stroganoff,sen 1L smoothie...MUMS

Ingr:
Röda vinbär
Plommon
Jordgubbar
Vanilj yoghurt o mjölk...o lite ljus sirap
Detta dricker jag varje dag...
Undrar varför jag skiter 5ggr/dag...hehhe

Ne,ut o pimpa:):)

XXx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Sen när blev oro nånting positivt?? Va gulligt att folk ställer upp och oroar sig i onödan.. Jo men visst. Allvarligt talat..

    2010-08-27 | 21:28:24
  • Anonym säger:

    what ever..lågt att inte ens kunna säga vem man e

    2010-08-27 | 23:45:27
  • Anonym säger:

    jävla stockholmare

    2010-08-27 | 23:55:00
  • Anonym säger:

    jävla stockholmare

    2010-08-27 | 23:55:01

Kommentera inlägget här: